Wyprawa Długopole Zdrój – „Stodoła” w Międzygórzu

Marsz na Igliczną - prowadzący Mirosław Rzytki

Wypad rozpoczął się o 9.00 pod fontanną miejską na rynku. Gdy wszyscy dotarli na miejsce zbiórki, poszliśmy na fort przepakować się do zielonych plecaków. Po przepakowaniu, szybkim tempem ruszyliśmy na PKP, skąd odjechaliśmy do Długopola Zdrój. Po przyjeżdzie podzieliliśmy się na trzy grupy: brązową – prowadzoną przez pana Mirka, grupę pana Zbyszka i grupę pana Grześka.

W stronę Międzygórza wychodziliśmy w odstępach czasowych. Po drodze Paulina kulała z powodu bólu kostki, którą zwichnęła sobie jeszcze przed odjazdem z Kłodzka. Raz grupa brązowych zboczyła ze szlaku, poniewąż wolała dłuższą, ale bardziej atrakcyjną trasę. W Wilkanowie dojechał do nas Kryspin. Następnie ruszyliśmy w stronę pięknej góry: Marii Śnieżnej. Po zmroku udało nam się wdrapać na szczyt, skąd rozpościerał się świetny widok na Wilkanów i okolice. Do schroniska u pani Helenki jako pierwsi dotarli brązowi. Po krótkim odpoczynku starsza ekipa postanowiła, że wróci się ponplecaki młodszych kolegów, aby choć troche im pomóc. Mimo trzech kulejących osób: Karola, Kryspina i Pauliny, wszyscy dotarli szczęśliwie.

Po odpoczynku i kolacji dostaliśmy zadanie – nocny marsz, na którym zobaczyliśmy piękny wodospad. W drodze powrotnej wracaliśmy podzieleni na kilkuosobowe grupy, każda pod okiem starszego instruktora. Ale aby z powrotem dostać się do schronska prowadziliśmy sami korzystając tylko z tego, co zapamiętaliśmy. Na szczęście wszystkim udało się to zadanie i nikt nie oglądał górskiego świtu.

Następnego dnia, po wyruszeniu w drogę powrotną, robiliśmy na ognisku jajka i przysmaki terenowe. Póżniej ruszyliśmy dalej, żeby zdążyć na autobus. Po dojści na przystanek szybko wsiedliśmy do autobusu i pojechaliśmy do Kłodzka, gdzie pod fontanną na rynku – iskierka i koniec wypadu!

relację napisała: Wera

Fotorelacja z wyprawy:

Published in: on 23 listopada 2009 at 10:20  2 Komentarze

The URI to TrackBack this entry is: https://akademiaprzygody.wordpress.com/2009/11/23/wyprawa-dlugopole-zdroj-stodola-w-miedzygorzu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 KomentarzeDodaj komentarz

1. A oto słynny tekst, stworzony przez słynny, okrutny jazzband 5-klasistów!

Autobusy

na niedźwiedziach gryzli

już nie jeżdżą koleją
    płacą alimenty piszą testamenty
    tak się kończy żywot ich